czwartek, 7 maja 2015

Ciepłe wspomnienia...


Zachody słońca z reguły są niepowtarzalne ale te na Mazurach są wyjątkowo romantyczne, z nutką tajemnicy a wręcz magii. Pamiętam jak moja ciocia mając już swoje lata powiedziała: "świat jest taki piękny, aż żal z niego odchodzić...". Co ciekawe, słowa te padły właśnie na Mazurach (i teraz już wiem dlaczego...). To było dawno, chodziłam wtedy do podstawówki i nie do końca zdawałam sobie sprawę co ciocia ma na myśli. Jednak zrobiła to w tak urzekający, wyjątkowy sposób, że wyryło się to w mojej pamięci i zostało w niej do dziś. Cioci już nie ma... Zostały wspomnienia wracające jak bumerang. Ale zostało mi też coś o wiele cenniejszego - co raz bardziej odczuwam niesamowitość i piękno jakie mnie otacza. Dziękuję Ci...























Wszystkie te zdjęcia zrobiłam w lipcu 2013 roku z brzegu jeziora Wejsunek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz